Tavelinspiration.

 
Alla inspirationsbilder hämtade från :: Junique 

Just nu sitter jag med min ynka studentbössa och suktar efter prints av olika de slag. Jag har bestämt för mig att investera i en gigant till tavla som ska få pryda vår vardagsrumsvägg, men det är ju så himla svårt. Antingen är det för dyrt, eller så är tavlan för liten. Tänker att nästa månad får bli då jag bestämmer mig och tills dess ska jag fortsätta att inspireras av allt fint som finns ute i den virala världen. En tanke som också slog mig var om jag helt enkelt ska låta trycka upp någon av mina fotografier, men det gör ju inte besluten lättare då jag sitter och trycker på typ 70.000 bilder... Pust.
Ser fram emot att få bryta av våra gamla prylar med någonting grafiskt och stilrent. Vad det blir återstår att se. Stay tuned!
Elin

Underbar inspo :D <3

Svar: Jamen visst är det! Man vill ju bara klicka hem allihopa och leva i perfekt harmoni med dessa fantastiska skapelser. <3
evelou