Köket.

 
Känns gott att ha lägenheten att lägga ner tid på nu när vi närmar oss tenta och allt vad det innebär. Känner ett förvånandsvärt stort lugn inför de inlämningar ska göras och böcker som ska läsas, men det kan vara att man har sitt liv på sidan av som gör att man får en bra balans. Jag och Andreas har fått in bra flyt att kunna följas till Crossfit Piteå och kommer sakta men säkert igång med lägenheten även om båda kassorna börjar sina ordentligt, haha. 
Köket är verkligen min favoritplats i det här hemmet so far, främst tack vare den fantastiska tavlan jag beställde från staterna till Andreas som tar upp stor del av väggen. Blir ju så hemtrevligt när man äntligen får upp saker på väggarna. Vi har dessutom fått vår säng nu (som jag, dum som man är, monterade upp själv och det är nog en historia i sig) och som grädde på moset drog vi igår för att köpa sängbord samt lampskärmar till sovrummet. Efter nästa lön kommer förmodligen sovrummet börja bli klart och jag längtar så det knakar! Är det något rum som känns träligt så är det just det, vilket känns trist när man vill känna harmoni just där. Men, den som väntar på någonting gott...