Fotoinspiration.

 
Mina år i Piteå har definitivt gett mig både inspiration och massor av övningstillfällen för att bli bättre på att fotografera. Det är ett arkiv med en salig blandning och varierande kvalité, men jag har lärt mig så enormt mycket längs vägen. Sedan jag flyttade härifrån har kameran fått vila stillsamt i kameraväskan och åker bara fram när det är någonting ytterst speciellt som jag helt enkelt vill dokumentera. Jag känner att jag måste komma igång igen, speciellt nu när jag är på en sådan otroligt inspirerande plats!

Min tanke är att jag ska börja utmana mig själv lite mer och ska knåpa ihop en lista med tankar och teman som jag tycker känns roliga.
Så nu till er: Är det någonting speciellt som ni vill att jag ska försöka gestalta? Jag tar gärna emot förslag på teman, idéer och tankar så blir förmodligen min motivation något högre!
Karolina Kowalska

Åh blir så sugen på att bli fotad. Behöver du en tjej - dans eller ej - så ställer jag gärna upp! Bor och verkar i Piteå. Allt gott, Karolina Kowalska

Karolina Kowalska

Åh blir så sugen på att bli fotad. Behöver du en tjej - dans eller ej - så ställer jag gärna upp! Bor och verkar i Piteå. Allt gott, Karolina Kowalska

Pensi

Jag vill se ilska. Det är mitt önskemål :)