Your song.

 
Som många av er vet hade jag en sångkompis när jag gick i skolan: Sofia. Vi började sjunga tillsammans när vi gick på högstadiet och hade våra sånglektioner tillsammans hela nian på Hembergsskolan. Någonstans här började vi dessutom sjunga i band tillsammans och följdes åt i nästan alla musiksamanhang. När jag flyttade till Lycksele för att gå Musikgymnasie så upphörde dessvärre denna era och vi har knappt sjungit tillsammans sedan dess. Frukta icket -- Även om vi inte just sjunger tillsammans så är vi fortfarande goda vänner!

Detta är det enda riktiga klippet jag har från oss två tillsammans på en scen och det är som tur var ett av mina absoluta favoritminnen. Detta är när vi är 15 år gamla och snart ska sluta nian. När jag hör den här sången så dras mina tankar genast till det här klippet och drömmen att sjunga tillsammans igen blir större och större. Eller hur Sofia? Visst vi får styra igång någonting i framtiden? ;)

 
Ps. Ignorera frisyren. Vettesjutton vad som hände där.
Pensi

Alltså. Rysningarna jag fick vid andra versen.