Tenta - Check!

 
Glädjens dag är här som vi nu väntat på i några veckor - Tentaresultatdagen! Jag har känt mig övertygad om att jag har klarat den, men när vi idag fick se att resultaten kommit in knöt det sig en liten knut i min mage. Mina klasskamrater ville vänta med att se över sina resultat men jag kunde inte vänta. Så, jag klickade in på momangen och BAM: Godkänd! Man känner sig så jävla on top of the world alltså.
Den första tentan vi hade var ju rätt stor, plus att ett godkänt är nödvändigt för att vi över huvud taget ska få göra praktik till våren. Så här är jag nu, lättad och fetingnöjd. Jag smet till och med in på systembolaget och köpte mig en liten vinflaska för att fira ikväll. Min vän Emilie (Ni vet, en av bandmedlemarna i världens bästa band LÅTSASMANNEN) ska komma hem till mig på besök vilket känns superkul med tanke på att vi knappt hörts eller setts sedan jag lämnade Piteå för snart tre år sedan. Därför blir det nästan två saker att fira; Glädjens dag indeed!
Rödvin - Tenta - Tommasi - avklarad