Så lite kan göra så mycket.

 
Imorse hade jag en typiskt onödig halvpanik över vad jag skulle ha på mig idag. Älskar att det alltid kommer på dagar som jag dessutom bara har någon liten lektion för att sedan dra hemåt igen. Är inte det märkligt? Vilket som är jag en så otroligt frusen person att jag alltid vill ha många lager och tjocka tröjor nu när det börjar bli kyligt, så tio minuter innan min lektion började klippte jag sönder en tröja. Jajamensan. Har haft en polotröja som jag aldrig förmår mig att ha då jag tyckt kragen varit så puffig, så idag tog jag bort den helt enkelt. Resultatet blev super och jag känner genast att den här tröjan kommer att få gå varm hela vintern. Älskar när så lite kan göra så mycket.

Har också kommit in i en period där mina stora halsband får vila och jag håller mig till mina mindre smycken. Just nu har jag på mig mina favorithalsband dygnet runt: Evfa Attling-alsbandet jag fick av Andreas föräldrar i födelsedagspresent och mitt lilla hjärta som är ett av dom första smyckena jag fick när jag kommit till världen. Smakfullt och minimalistiskt, men ändå med karaktär.
DIY - Evfa Attling - Halsband - Klädångest