Mamma & Pappa.

 
 
Jag skulle ändå vilja säga att jag står mina föräldrar väldigt nära. Dom är kungarna i djungeln. Jag surrar med dom titt som tätt i telefon och dom ställer alltid upp i vått och torrt när än man behöver dom. Mina föräldrar vinner över dina föräldrar i en fight, kort och gott.
 
Har kommit på mig själv att lyfta luren för att ringa dom flera gånger nu i veckan men kommer ganska snabbt på att det inte är någon bra idé. Dom är nämligen i Vietnam.
 
Så, till mamma och pappa: Jag hoppas att ni har det fenomenalt bra, men jag hoppas framförallt att ni kommer hem snart så att jag kan ringa er igen. Puss.
Mamma - Pappa - Vietnam
Mamma

Hej hjärtat! Vi har det bra och njuter för fullt.
Det är ca 30 grader i luften och någon grad svalare i havet. Tror vi stannar här i vinter🌅

Svar: Åh nej. Ni ska hem om jag så måste hämta er!
evelou

Mamma

Ja, gör det! Då blir vi ju tre😊