Stay free.

 
 
För några veckor sedan hade min klasskompis och kära vän Victor sin projektkonsert på Café Station. Jag skulle egentligen inte vara där då jag hade annat inplanerat, men då det avstyrdes turbokörde jag hem för att hämta kameran och hinna dit för att höra hans egenskrivna musik -- Och vilken musik. Det märktes verkligen vilken själ och vilket arbete som låg bakom, och när konserten var över gick vi alla runt och bara kramades i ren eufori. Jag är så himla glad för hans skull och speciellt glad för min egen då jag kommer att få höra konserten en gång till men då i Göteborg.
 
sen insåg jag två saker:
1: Åh vad jag har saknat att konsertfota
2: Åh vad jag har blivit ringrostig på att konsertfota
Carolina

Äh, jag tänkte när jag läste inlägget "fasen vilka fina bilder, snyggt ljus och bra vinklar!" och visserligen är jag ju ingen expert men inte har du tappat det! :)