Simon Zion.

(Ska bara säga att precis när jag skulle skriva ner min första bokstav så släppte jag världens sjukaste fis med världens sjukaste akustik. Såatteh.)

Jag vet att det varit tyst här en vecka-ish. Anledningen är att livet erbjudit en massa roligt som A's födelsedag, finbesök, skoluppgifter, häng och en sju jäkla massa spännande serier. Typ. Jag ville kika in för att snabbt tala om för er vilken besvikelse som forsade över mig ikväll när jag såg en gammal kamrat från Musikhögskolan komma trea i Idol 2015. Simon är en av de mest begåvade människorna jag har känt och fått samarbeta med (Han körade bland annat på mitt Maggio-projekt, väldigt tydligt på den här låten bland annat), så visst hade man velat höra honom mera och se vad mer han kan göra. Samtidigt så vet jag vilken drivkraft han har, så jag tror definitivt inte att det är sista gången vi ser hans fejja. Tvärtom. 
 
 
 
#Throwback till en Rage against the machine-konsert på kårhuset i Piteå som jag hade äran att fotografera.
En av de fetaste gigen någonsin på kårhuset och man kände verkligen samma feeling genom rutan ikväll!
Musikhögskolan - Piteå - Rage against the machine - Simon Zion