I see fire.

Full rulle och samtidigt så lugnt. Vi jobbar just nu som tidigare nämnt med musikteori, men också med någonting som heter musikdata. Vi har fått uppgifter i både Sibelius (Notskrivningsprogram) och Garageband (Inspelningsprogram) för att vi tidigt ska få lära oss programmen och sedan kunna dra nytta av de i utbildningen. Så himla bra tycker jag! Dock ligger jag lite efter med mina uppgifter. Detta är inte på grund av lathet, snarare att det är så förbaskat kul att jag hela tiden slutar upp med att göra helt andra grejer än de faktiska uppgifterna. Idag arrade jag femstämmig sång i all spontanitet och jag tänkte att ni skulle få höra en liten snutt! Omixat och insjunget i min soffa, horisontellt läge. Perfekt.
 
 
 
 
Ps. Det är riktigt skitsvårt att lägga stämmor på sig själv. Det är någonting jag ska öva och bli bättre på.