Sjuk.

Skolstarten har tagit ut sin rätt, för här hemma ligger jag fortfarande i sängen med hosta som aldrig verkar vilja ge med sig. Rösten är borta och allt som kommer ur mig är väsningar eller viskningar, så idag är jag mest tyst. Typiskt skolstarter. Idag har jag dessutom inte lyckats få i mig annat än flytande föda då det gör för ont att svälja och ni kan ju bara gissa hur spännande det är. Vi som skulle äta tacos ikväll, typiskt.
 
I övrigt känns det kul att plugga igen och det känns kul att få hålla på med det som en gång var det allra roligaste jag visste, för efter bara några veckor på Dalkarlså funderar jag hur jag kunde vara utan musik under en så lång tid. Människorna är helt fantastiska och folkislivet är nog precis vad jag behöver. Lagom med läsning, en massa musik och en massa tid över att göra andra saker på. Som att spela volleyboll vilket jag redan börjar komma in i trots att det säkert var nästan tio år sedan jag spelade det sist.
 
Nej.
Nu ska jag dö lite till.
Kanske somna i hopp om att när jag vaknar, då är jag pigg som en lärka.
Önskedrömmen.