Mycket på samma gång. Håddah.

Hej bloggen. Tjoflöjt och så.
Den här veckan är jag så jävla död. Vet ni varför? Jo. Jag suger. Evelina Hermansson är nämligen världssämst på att säga nej till saker. Jag menar verkligen världssämst. Vi har ett projekt framför oss på skolan som är väldigt intensivt (men väldigt roligt), och på det har jag försökt få med pass på mitt nya jobb, spexkören och Jörgens projektlåtar som jag spelar på. Mitt i allt tog jag även på mig att sitta i musikjuryn på Umespexarnas auditionhelg, det vill säga den här helgen. Bra där Evelina. Så -- den här veckan har jag lärt mig fem moderna poplåtar, övat in tre spexarr samt dom låtarna som jag skulle kompa nu på auditionen. Inte så frikkin' konstigt att jag är lite trött den här veckan. Det värsta är att nästa vecka knappast kommer trappa ner utan snarare UPP. Så, med det här inlägget vill jag ha sagt att jag behöver massor utav "Fan vad duktig du är" och annan typ av positiv energi innan jag fullständigt avlider i all stress. Är alla med på det? Bra.
 
Det fina med det här veckoslutet är att jag får sitta i jury tillsammans med Ellinor som jag sjöng med i Spextetten i våras. Idag efter en lång dag av auditonbesökare plockade hon fram filmen från vårens föreställning och vi fick bara drömma oss bort för en liten stund. Det var väldigt väldigt fint. Då kände jag ändå att, fasiken vad musik är kul. Hur mycket stress det än blir så är ju ändå slutsatsen att det här är ruggigt roligt. I december ska jag blicka tillbaka till den här perioden och tänka "Shit. Fan vad kung jag var som tog mig igenom allt det där på samma gång." Så ska jag tänka.
 
 
Penélope

Du är ju grym! ;)

Mamma

Jul, jul, strålande jul.....:)
17 dagar kvar till 1:a advent

Heja, Heja, Heja,Heja,Heja,heja,heja

Mamma

13 dagar kvar...
Kom igen Eve, kom igen (klapp klapp)

Mamma

5 dagar kvar...
nu är det bara en liten uppförsbacke kvar och snart får du vila. Heja heja, heja