Mobilpixs part III.

1. Min arbetskompis Arvid hade lämnat en present i mina skor en dag då jag skjutsat honom till jobbet några dagar. Fin gest.
2. Knapparna på mobiltelefonerna som vi har på jobbet går i jonisk skala - Så vi startade en mobiltelefonorkester, med tersstämmor och allt!
 
 
 
1 & 2: Följde med några arbetskamrater ut på båten en kväll. Tyvärr fick jag inte med en enda bild på dom, men en bild på god Sangria och deras kompis Alice fick följa med. Jag gick hem vid elva dock; dels för att jag är gammal och trött, dels för att jag skulle upp och jobba dagen efter. Men trevligt var det för det.
 
 
 
1. Som jag längtat - Äntligen fick vi se denna magiska Känn ingen sorg! Lite delade åsikter hade vi när vi kom ut ur biografen, men jag må säga att jag tyckte om den.
Och, dom var ju faktiskt i Göteborg. What's not to like?
2. Mina näsvingar. F-y-f-a-n vad det har kliat de senaste dagarna! Det började med att nästan rann oskuldsfullt och försiktigt, men sedan övergick det till att bara flagna och klia.
Jag ser ut som en tomtenisse, alldeles röd och äcklig. Kanske måste kolla upp det om det inte går över snart. Sexy mama.
 
 
 
1. Har byggt plattor på balkong och badrumsgolv, också har vi flyttat saker. Man tänker att man inte har så mycket saker när man har en temporärt boende bara för sommaren,
men det funkar inte riktigt så om man heter Sara Evelina Hermansson. Ibland undrar jag hur jag kan ha så mycket grejer och att jag aldrig lär mig att tänka minimalistiskt.
2. Finvädret. Helgen, trots att jag jobbat större delar av den, har bjudit på den mest fantastiska sol. Och, det är ju trots allt först när man får ligga och sova på ett gräs i hettande värme, som det är sommar. På riktigt.