Bad hair day.

 
Idag är det en sån här dag när det inte spelar någon roll vad jag gör med mig själv då jag har världens sämsta hårdag. För visst är det så, att när håret inte vill göra som man vill så blir man per automatik lite extra sjaskig den dagen? Så känns det idag i alla fall. Försökte rädda upp det med oranga läppar men vet inte riktigt om jag lyckades. Har nu tagit en dusch och hoppas på bättre lycka imorgon.

Vi har haft rytmgehör idag och jag har blivit tvungen att se mina värsta fiender i vitögat. Synkoper. Bindebågar. Underdelningar. Allt som jag har svårt för på en och samma gång. Trots detta så gick det över förväntan, men jag är verkligen inte där jag vill vara än. Det var tur att vi körde lite intervallträning också så att jag fick briljera lite, annars hade den här dagen varit totalt dödsdömd. Dålig hårdag OCH rytmer på en och samma tisdag. Oh the horror.
Bad hair day - Dålig hårdag - Rytmer
Carolina

Minns också rytmgehören med fasa. Hua. Usch vad jag övade dem alltså. Intervallerna däremot; en HELT annan sak :) De är ju roliga!