Meterolog.

 


Efter Piteåvisiten började jag att gräva bland mina Piteåminnen och fann då den här gamla dängan. Jag har inte velat dela med mig av den då jag inte visste om jag fick eller inte, men eftersom att DVD'n aldrig kom ut så känner jag att det nu är så pass gammalt att det kan vara dags. För tre år sedan var ju jag alltså jag med i SMASK (Svenska MusikAkademikernas SångKontest) då jag blivit tillfrågad av låtskrivarna att sjunga deras låt. Jag slutade på en tredjeplats men var väldigt nöjd och stolt över att ha fått vara med i en så stor produktion. Videon har min pappa finurligt nog filmat av från internetstreamen som sändes, varav en muspekare mitt på skärmen under hela låten samt en spelare som dyker upp i början och slutet. Men, det bjuder jag på!
Penélope

Fan va duktig du är! Blir så glad :)

Mamma

Jag blir alldeles sprittig i kroppen när jag ser den här videon. Minns även den fantastiska känslan som infann sig när jag som mallig mamma såg dig "live" på scen. Det gör jag gärna om :)