En listuppdatering.

En hektisk vår som gjort det svårt för mig att blogga, så innan jag försöker att kicka igång igen gör jag en uppdatering i listform så att ni förstår vad som har hållit mig upptagen.



Min högklassiga, fenomenala klass.


 
I förra avsnittet - Våren:
 
- Sökningar. Har jobbat hårt för att pussla ihop min höst med Andreas arbetsmöjligheter och därmed gjort sökningar. Dock kunde jag som tur var ställa in några när man mitt i karusellen fick ett bra erbjudande.

- Sökningar på skolan. Vilket inte helt förvånande kom med en massa arbete. En hel lista med låtar som vi då skulle spela tillsammans med den sökande, och ibland kom låtarna i tre tonarter. Yey. Roliga veckor dock att få möta nya stjärnor och människor.
 
- Turné. Tänk 14 personer under nästan två veckors tid, sicksackandes genom Sverige. Såhär i efterhand är det för mig rätt romantiserat och en helt fantastisk turné, främst då jag fick chansen att lära känna många som man trots klasskamratskap inte riktigt kommit dit än. MEN - Verkligheten sa att det också var fruktansvärt påfrestande. Tänk er bara 14 personer som ska komma överens om vart man ska äta; jisses.
 
- Avslutningskonsert. Så fort som vi landade från turnén hade vi tre veckor på oss att sätta ihop vår sista match tillsammans. Det var scenuppbyggnad, låtlista, setlist, olika konstulationer, ljussättning, stageing, mellansnack, klädkod, roddning, rep-rep-rep. Man kände sig ändå mäkta stolt när man stod där på Café Station med alla nära och kära framför sig!
 
- Skolavslutning. Det här kan eventuellt behöva ett eget inlägg. Jag kände mig som Stålherman, gick in i ringen som Stålherman och kom ut med en blick som sa "vad hände?". Oj vad mycket fina människor som har etsat sig fast i mig och gjort mitt år till ett utav dom rikaste åren i mitt 25-åriga liv.
 
- Andreas examen. Min sambo kan nu titulera sig som läkare. Jag kan inte med ord beskriva hur häftigt det här är. 5,5 års hårt arbete är nu avklarat och nu väntar bara resten av utbildningen (AT & ST). Är så glad att jag fick dela den här dagen med honom, från morgoncermoni till inpå-småtimmarna-dans. Stolt är ju bara förnamnet.
 
 


I nästa avsnitt kommer vad som komma skall!