Ronnie & Sofia - del två.

Efter Ronnie och Sofias vigsel packade vi ihop oss för att åka till en Hembygdsgård bara ett stenkast ifrån kyrkan. Fantastiskt mysig med knarriga golvplank och antikviteter hängandes på väggarna (mörkt också till en fotografs missnöje). Bröllopets tema höll ihop genom fjärilar och lila, vilket vi självklart möttes av även i festlokalen. Smidigt nog blev vi dessutom bjuden på buffémat som förmodligen skulle kunna mätta en hel armé!
 
Sedan anlände brudparet och vi fick chans att ta kort på deras familj samt föräldrar.
 
 
Min tremening Jerry, min gammelmoster Märta och min mammas kusin Micke.
 
Jag och min favoritkille. Jag är så himla glad att han följde med, och sen att han är så fantastiskt snygg i kostym gör ju inte saken värre.
 
Dom fantastiskt vackra tårtorna som jag tyvärr inte fick någon bra bild på då kameran vägrade göra motivet rättvisa. Det var även under tårtan och kaffet som folk höll tal.
 
Mamma och pappa, samt en farmor tillsammans med sitt barnbarn.
 
Vid tio lämnade brudparet oss för att ta in på hotell som dom fått i bröllopspresent. Vi var inte långvariga efter det, vi skulle ju dessutom köra dagen efter. Det var i alla fall en fin kväll och så himla trevligt att få träffa alla de där fantastiska människorna i Dalarna som jag tycker så mycket om men träffar alldeles för sällan. Hoppas att det kommer möjlighet att åka ner en liten längre visit någon gång i framtiden!