Första skolveckan.

 
Bild snodd av Elvira. Själv står jag ute i vattnet någonstans (tror att jag är den längst ut med armarna ut i sidorna bakom dom röda badbyxorna) och dör en smula.
 
Första veckan avklarad.
Min klass är fin och skolan ligger så vackert till att man tappar andan lite. Det känns som att året kommer bli bra med dom lärarna vi har och vi har redan börjat spela lite tillsammans. Jag känner hur fruktansvärt blygsam jag är bakom tagenterna men det släpper också lite grann för varje gång jag hamnar där. (Nervositeten kan också ha att göra med att samtliga låtar har gått i sjuka tonarter som Eb och F# vilket inte alls ökar på pressen ännu mera). Känns bara så kul att träffa nya människor och framförallt människor med samma intressen som en själv. Kommer vara ett bra gäng att vara i det här året. Igår avslutade vi veckan med att packa in oss i bilar och bada i havet. Vädret var fantastiskt men vattnet tog död på en. Huvva så kallt! Fint avslut i alla fall och bra start på helgen.
 
Till veckan ska vi, eller åtminstone jag, skriva ett brev. Till mig själv faktiskt. Jag ska skriva vad jag känner och vad jag är rädd för, vad jag vill lära mig och inom vilka områden jag vill utvecklas. Detta brev ska jag sedan arkivera och plocka fram sista veckan av det här skolåret. Hoppas att jag kommer bli glatt överraskad.