Röbäck.

 
Igår var mamma i stan, och då jag var ledig passade jag på att spendera eftermiddagen ute i Röbäck tillsammans med henne och mina andra favoritpersoner i världen. Innan det var dags för mig att åka hem tog jag och mamma med oss Liam till affären. Ida säger "Jaha, ni ska inte ta med er vagnen? Då lär ni ju inte vara tillbaka på ett bra tag, då". Och OJ (!!!) vilket roligt väder det är just nu för en liten kille på snart två år. Vattenpölar, snöhögar och diverse saker som lyckats smälta undan i Umeås alldeles för tidiga vårväder. Det var en lycklig kille ute på vägarna, no doubt about it. Jag är så oerhört glad att få vara en del av deras liv, att jag får ha dom bara en bilfärd bort från mig. Att få rå om Liam som jag skulle kunna gå genom eld och vatten för och pussa på Ellie som är så liten att man tappar andan när man håller henne i sin famn. Att deras föräldrar är så kloka och alltid har sin dörr öppen för mig. Att dom kan få mig att skratta tills jag kiknar. Det är ett fint liv, det.
Malin Danielsson

Hej Evelina,

Jag har blivit tipsad om dig för att du tydligen ska ha en ängels sångröst;) Har mailat dig men inte fått något svar... Hittar du mailet i din inbox?

Hls Malin