POMPEJI!

 

Nu lever Hermanssonskan dygnsdöden ; Dvs, jag har knappt en minut över för att ens kissa utan att behöva springa ut med byxorna nere utan att spola. Hej och hå. Inatt fick jag dock sova och jag känner genast att lite energi kommer tillbaka även om jag vet att den under dagen på Sagateatern kommer att sippra ifrån mig sakta men säkert igen. Tur att det är kul i alla fall!

Alltså - Jag är som ni märkt en vålnad som varken visar mig eller gör några väsen runt omkring mig, och så kommer det att få vara en stund. Om ni dock känner för att se mig en sväng så uppmanar jag er att gå på Sagateatern någon gång i veckan för att se showen! Ni kommer att bjudas på antikt, rörliga dansare, bänkpress, tighta dekorformationer, en teckning, penis, stämsång och världens snabbaste klädombyte. Jag kan dock bara stå för dom två sista. KOM VETJA!