Världens bästa kille och jag.

Närsom drar vi, jag och den här killen, till Dalarna. Bilderna ovan togs förresten i samband med att jag skulle ge fotografier till min mamma i julklapp och det utvalda fotot blev tyvärr inte någon av de ovanstående. Synd kan man tycka. I övrigt är detta ett ypperligt tillfälle att än en gång flika in hur mycket jag tycker om den där karln. Han är varm när jag är kall, äter alltid upp långt innan mig och slår på träningsvideos så fort som jag lämnar rummet - om än bara för några sekunder. Han blir inte arg över att jag gråter ofta och han tittar på filmer med mig som han egentligen inte är särskilt sugen på att se men gör det för min skull. Det finns mycket som är bra med den här killen, men det bästa av allt är att han tycker om mig också. Hur häftigt är inte det liksom? Puss Andreas, du är bäst.