... i min lilla låda.

 
Hej och hå i min lilla låda! Hemkommen och allt från Villywood, men vilken utmaning det var. Bilen stannade mitt i skogen mellan Bjurholm och Fredrika i fredags vilket resulterade i bärgning och taxi (billigt, billigt) och trots att mina referenser sagt efter en titt på bilen att det skulle vara lugnt att köra den till Umeå på söndagen så var det helt klart en dålig idé. Den gången kom vi trots allt ända till Brännland, men därifrån fick vi bli bogserade och nu står jag här utan bil i några dagar. Dåligt val att jobba i Holmsund, Evelina. Bilskrälle.
 
Vilket som -- Spelningen var trevlig! Ovan ser ni en bild från aftonen och när jag hunnit landa efter alla minusgrader och bilstrul så ska jag bjucka på lite bilder från spelningen. Andreas var kvällens fotograf så vi har en hel hög av bilder! Kul! (även lite filmer också som jag kanske eventuellt bjuder på om humöret går åt rätt håll)