Musikpepp.

 
 
Jag har sedan jag flyttade ifrån Piteå legat i den mest sorgsna dvalan. Kreativitet och skapande har helt pustats ur mig och jag har varken tagit i en ton eller min kamera på hela året. Nu däremot, som ni kanske har märkt, har det kommit tillbaka i en annan form: Ord. Orden jag saknat som äntligen börjat komma till mig. Med orden kommer tonerna och musiken som sakta men säkert börjar krypa sig tillbaka till min kropp. Funderar på att spela in någonting till veckan, bara för att på riktigt sparka igång mig själv. Någon som har ett förslag på någon sång som jag skulle kunna köra? Tips mottages gärna -- och resultat blir det också naturligtvis!

Kan kanske behövas då jag ständigt länkar till samma låtar och samma inspelningar. Men, en del av sångerna sitter liksom i själen på mig och jag kan aldrig lessna. Som den här till exempel, från en utav dom finaste konsterna jag fått äran att medverka i:


 
 
(och jag börjar naturligtvis genast tänka: Det var snart 4 år sedan som den här konserten ägde rum. Tiden går fort, alldeles för fort.)
Carolina

Ja! Kör vad som helst! Spännande, spännande! Kanske något av Hederos & Hellberg? Kram!