Formation Norrland: Lappland.

 
 
Hörrni. Har ni ens sett en vackrare tavla? Jag har en bekant från Piteå som skapat denna fantastiska landskaps-poster och den fick jag - utan någon särskild anledning alls - av min sambo förra veckan. Det pryder min hall, syns direkt när man kommer in, och mitt hjärta bultar lite, lite extra när jag möts av den då jag kommer hem från jobbet. Lappland lämnar aldrig mitt hjärta.
 
Gå in och kolla in Formation Norrland's hemsida [HÄR].
Moa

MEN! Detta har jag missat! =)

Inte visste jag det! Vad kul att se!

Kram!

Svar: Haha, nämen! Ja, jag hade suttit och trånat i veckor och till slut så kom min sambo hem med den till mig så den hänger där direkt när man kommer in genom dörren. Perfekt och helt fenomenalt vacker -- du är så himla duktig! :)Kram på dig!
evelou