Det regnar och det slutar aldrig.

 
Alltså. Vädret.
Å ena sidan känns det nästan skönt att Umeå smälter bort utanför mitt fönster, för det innebär ju trots allt att jag kan ligga inne med gott samvete på min lediga dag. Helgen var kaos, kaos, kaos -- så efter att jag tvunget fick åka till Holmsund imorse med den tidiga bussen lät jag mig själv sova bort halva den här dagen. Gud vad det behövdes. Den här veckan har jag det rätt lugnt på jobbet, så jag ska unna mig bara fina saker. Arra till vokalgruppen, ha sleepover med Natha och sedan äta middag på Socialize med Andreas på fredag. Den här veckan tillåter jag ingenting avvikande, jag behöver lugn och jag behöver ro. Så? Hör universum det nu? Ingenting avvikande. Tack på för hand.
Carolina

Vokalgrupp?! Berätta! Låter superkul och spännande! :)

Vad roligt att du och Andreas ska käka på Socialize - de har rågod mat där! - för jag och storebror planerade först att käka där nu när jag kommer till Umeå i helgen men valet föll till slut på Le Garage istället, annars hade vi setts! <3