Nu kör vi.

 
 
I helgen är jag ledig och efter det har jag fyra dagar kvar på mitt jobb innan jag blir arbetslös. Känns märkligt och i det stora rätt sorgligt att behöva lämna Holmsunds hemtjänst då jag där lärt känna fantastiska människor både bland kollegor och dom vi hälsar på. Men, trots att man aldrig vet vad framtiden har att ge mig känns det också lite spännande att vända blad och göra någonting nytt. Jag smider planer och kontaktar människor jag för ett år sedan aldrig skulle ha vågat kontakta, så just bara därför hoppas jag att stjärnorna är med mig i båten. Jag är ju en sån som alltid kommer på saker i sista sekunden, när det i mångt och mycket redan är för sent, så jag hoppas att allt går vägen nu när jag känner mig stark och har motivation att bara kasta mig ut. Jag är redo nu.
 
Och, jag får väl ursäkta för ett något kryptiskt inlägg men i min värld kommer jag snart ha fina saker att meddela om så håll till godo!