Diana F+.

 
J-j-j-jävlar vad fin den är. Jag passerade en pittoresk och sjukt välinredd kamerabutik i Paris längs smågatorna. Vi gick aldrig in, men i dagarna följde ett långt funderarstråk där jag sa "Okej, klart att jag inte ska köpa en kamera utomlands, men det gör mig mer motiverad att köpa en kamera när jag kommer hem. Någon som jag redan sett ut och vet att jag vill ha, som en Dianakamera."

Någon dag senare när vi rörde oss i samma område gjorde jag en "Amen, om vi hittar butiken igen så vill jag bara gå in och titta." Och vet ni? Butiken var full av Diana-kameror! Hej och hå sa det och kortet var framme. Nu ska jag bara knäppa arslet av mig så att jag får framkalla. Kameror är livet.
Lars

Helvetet vad snygg den är! Framkallar du själv eller? Tänkte då mellanformatsframkallning är så förbannat dyrt.

Peni

Wow!