Nu ska jag flänga.

Ja, efter packning och städning och fraktning och bärning (jajajajaja jag vet att det inte heter så men nu blev det så, okej?) så är jag numera bosatt i Stornäs. Hej och hå vilken grej tänker ni, men då ska ni få veta att det tänker jag med. Det trygga och sköna med den här flytten är att den får bli lite succesivt uppbyggd sådär. Redan till helgen åker jag till Piteå igen för att vara med på en av Elins examenskonserter och sen drar vi två till Stockholm. Sedan blir det Malmö och efter det tar jag en sväng förbi Göteborg. Det ska bli fint att få se lite vackra ansikten som jag har saknat att pussa på.
 
Nu är jag så dåsig att jag snart somnar med datorn i knäet och vet ni vad. Imorgon ska jag låta bli att ställa klockan för första gången på väldigt, väldigt länge. Det går bra nu.
 
 
Bilden till Elins affisch som vi tog tag i under min sista halvtimme på Ankars.
Ska bli kul att korsa landet med henne nästa vecka!
Anna

Hurru, är du hemma under www?