Auf wiedersehen goodbye-galej.

 
Alla fastnade inte på bild, men jag säger tack till er också. Det var himla fint att få dela sista galejet i läggan tillsammans med er. Dom flesta bilderna har förresten bästa Peter tagit, jag själv var för upptagen med att mingla runt bland alla som jag ville hinna snacka lite skit med.
 
Men jag vill bara tacka till alla som kom hem till mig igår. Satt på mitt golv och drack ur mina plastglas. Ni som tittade på P3 guldgalan med mig och dansade till Born this way. Ni som använde alla mina färgglada tuschpennor och skrev i min kompisbok. Tack för att ni kom och gav mig kramar och tack för att ni pratade lika mycket nonsens med mig som viktigheter. Ni gjorde mig glad. Såatteh... Tack.
Maja

Tack själv för en väldigt fin tillställning, och allt trevligt som du som person har bjudit på här uppe i Piteå. Kommer att sakna dig, men hoppas att du får det riktigt bra. :)
Jag stjäl puss-bilden av dig, för övrigt. Det är inte varje dag som C ställer upp på såna bilder.
KRAM! /M

Anna

Lycka till med flytten nu, pretty lady.